نخبگان و فرهیختگان کشور را قدر بدانید و از آنها در تصمیم گیری‌ها بهره ببرید

انعکاس چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ در روزنامه اطلاعات

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ به وزیر فرهنگ

نخبگان و فرهیختگان کشور را قدر بدانید و از آنها در تصمیم گیریها بهره ببرید

چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ به مناسبت ۱۱ شهریور روز صنعت چاپ، شامگاه یکشنبه ۱۸ شهریور ماه در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد.

تردید نباید داشت که دستاوردهای فعلی صنعت چاپ، نتیجه تلاش پیشکسوتان این صنعت است. در شرایطی که تحت تأثیر تحریم های ظالمانه و همچنین تحریم های داخلی هستیم تنها راه سعادت، همدلی و همنوایی است. خانواده صنعت چاپ، حل چالش ها فراحزبی می بیند.

مجید رضا اسماعیل زاده عضو شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی جشنواره ضرباهنگ چاپ در این جشنواره که یکشنبه شب در برج میلاد برگزار شد گفت: جشنواره ملی ضرباهنگ ،چاپ، تلاشی است برای تمرین همکاری و هم افزایی در راستای منافع جمعی و همکاری ۱۰۰ نفر در قالب یک تیم برای منافع خودش دستاورد ،فعلی ، همه برخاسته از کوششهای پیشکسوتانی است که با تخصص و تجربه خود زمینه فعالیت این صنعت را فراهم کرده اند.

اسماعیل زاده با بیان اینکه بند کلام آخر من مخاطب خاص دارد، تصریح کرد میخواهم به طور مشخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا هر مسئول و صاحب منصبی که صدای مرا میشنود خطاب قرار بدهم؛ آقای وزیر خیلی خوشحالم که شخصیت فرهنگی و فرهیخته ای مثل جنابعالی که با صنعت چاپ آشناست، سکاندار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. به خودمان بیش از شما تبریک میگویم. اعتقاد داریم که حتماً تفاوت دارد چه شخصی رئیس جمهوری، وزیر یا حتی شهردار باشد اما جای بیان آن را در این دورهمی و جشن نمیدانم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ضرباهنگ چاپ گفت: درباره اوضاع صنعت چاپ نه گلایه ای دارم و نه درخواستی که اگر هم داشته باشم میخواهم با شما که وزیر فرهنگ این مملکت هستید فراتر از این حرفها سخن بگویم روز هفته ماه و سالی نیست که یک دوست عزیز یا عضوی از اعضای خانواده را به دلیل مهاجرت دائمی به کشورهای دیگر از دست ندهیم؛ هم جسم و هم احساس آنها غالباً برای همیشه از این خاک و اطرافیانشان غروب می کند.

وی ادامه داد: متأسفانه با افراد خلاق ، هنرمند نخبه و مطالبه گر که حرفهای متفاوت و غالباً درستی دارند رفتارهای قهری و امنیتی داریم فراموش نکنیم که اغلب اینها هستند که شهرها را زیبا میکنند شعر می سرایند موسیقی میسازند و خلق اختراع برای صنعت دارند آقای وزیر نخبگان و فرهیختگان کشور را قدر بدانیم و از آنها در تصمیم گیری ها و اداره امور بهره ببرید. مبادا ایران عزیز ما با تکرار ندانم کاری ها بی تدبیری ها و بی برنامه‌گی ها از افراد فرهیخته تهی شود و خدای نکرده فروپاشد.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پیاده‌سازی با استودیو آکو دیزاین